1 września 2018

KARTKI ŚLUBNE


Witam Was serdecznie!
W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam przybliżyć dwie kolekcje Kaisercraft Memory Lane oraz Fairy Garden, które wykorzystałam do przygotowania kartek ślubnych.
Zapraszam dalej!




Pierwsza kartka powstała z kolekcji Fairy Garden. Wykorzystałam arkusz Moonstone oraz karton ze strukturą Ballet. Kompozycja kwiatowa to 49 and Market Botanical Potpourri Buttermilk


Druga kartka to kolekcja Memory Lane. Nie ukrywam, że bardzo skradła mi serce. Przygotowałam warstwową kompozycję z wyciętych elementów z arkuszy Misty RoseTranquility oraz Die-cut Memory Lane. Pomocne przy tworzeniu warstw są oczywiście kwadraciki 3D 2mm
Brzegi większości elementów w obu kartkach potuszowane są  distress Vintage Photo








WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Memory Lane
Misty Rose
Tranquility
Kolekcja Kaisercraft Fairy Garden
Karton ze strukturą Ballet
Moonstone


DODATKI
Love Story-Say It In Crystals
Die-cut Memory Lane
Kwiaty Botanical Potpourri Buttermilk

MEDIA I KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 2mm
Tusz Distress Vintage Photo


Mam nadzieję,że kartki się spodobają. Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy: