8 września 2018

EXPLODING BOX Z KOTAMI

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam przybliżyć kolekcję Kaisercraft  Pen Ink oraz stemple Tim'a Holtz'a Cling Mount Stamps Crazy Cats. Mam nadzieję, że uda mi się Was zauroczyć tymi produktami za sprawą exploding boxa, który wykonałam z okazji 18-nastych urodzin dla miłośniczki kotów.
Zapraszam dalej!

Z zewnątrz okleiłam boxa arkuszami Lacey oraz Journaled. Do środka dołożyłam jeszcze papier Layered. Brzegi potuszowane tuszem Distress Vintage Photo. Nie ukrywam, że jest to mój faworyt wśród bogatej kolorystyki wśród Distressów:)
Wieczko ozdobiłam kwiatami Fairy Floss Paper Blooms.


Do tematyki w jakiej wykonałam pudełko idealnie wpasowały się stemple Cling Mount Stamps Crazy Cats. Musicie przyznać ,że są urocze i zabawne:)
Kompozycja pod nimi to kawałki papierów z kolekcji Pen Ink postarzane za pomocą Paper Distresser. Warstwowość uzyskałam dzięki użyciu kwadracików 3D 2mm.



W centralnym punkcie umieściłam papierowy tort. Wspaniale sprawdziły się tutaj ćwieki Idea Ology Countdown Brads  z których wybrałam liczbę 18.



Pozdrawiam serdecznie :)

 


WYKORZYSTANE MATERIAŁY
PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Pen Ink
Layered
Journaled
Lacey

DODATKI
Stemple Tim Holtz Cling Mount Stamps Crazy Cats
Ćwieki Idea Ology Countdown Brads
Kwiaty Fairy Floss Paper Blooms
Dratwa


MEDIA I KLEJENIE
Tusz Distress Vintage Photo
Arkusz kwadracików 3D 2mm

NARZĘDZIA
Postarzacz papieru Idea Ology Paper Distresser

Brak komentarzy: