17 września 2018

BLEJTRAM Z PĘDZLAMI


Hej, 

Dziś chcę wam pokazać pracę na dużym formacie. Przygotowałam mixed mediowy blejtram, na którym umieściłam mnóstwo elementów, takich jak kwiaty, tekturki i metalowe dodatki. Oprócz tego, w kompozycji znajdują się trzy stare pędzle, które pomalowałam czarnym gesso.

Zapraszam dalej!


Na samym początku nakleiłam na zagessowaną bazę tekturkowe tło oraz duże cyfry i pokryłam je także warstwą gesso. Jak w większości moich prac, wykorzystałam mnóstwo kolorowych pigmentów i mgiełek od Lindy's Stamp Gang. Główną rolę gra tutaj magical shaker w kolorze Time Travel Teal - jeden z moich ulubionych odcieni! Następnie przyszła pora na ułożenie kompozycji, w której zawarłam naprawdę wiele różnych dodatków, m. in. są tutaj metalowe kółka z cyframi od Tima Holtza.













WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

magical shaker Lindy's Stamp Frozen Jack Frost
magical shaker Lindy's Stamp Gang Bavarian Blue
magical shaker Lindy's Stamp Gang Time Travel Teal
magical shaker Lindy's Stamp Gang Glory of The Seas Gold
magical powders Lindy's Stamp Gang Victorian Bouquet
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Purely White
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Midnight Teal
gel medium Amsterdam
gesso białe 13arts
gesso czarne 13arts
maska Tim Holtz set 35
Idea-Ology: Metal Number Tokens Tim Holtz
napisy Tim Holtz


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: