20 września 2018

ROCZNICA ŚLUBU

Witajcie :)
Zbliża się jesień, ja natomiast w dzisiejszej inspiracji zapraszam Was na wiosenno/letnią pracę z kolekcją Kaisercraft Memory Lane
Zapraszam dalej:)
 

Exploding box powstał z okazji rocznicy ślubu. Wykorzystałam śliczną kolekcję Kaisercraft Memory Lane . Z zewnątrz wykorzystałam arkusze Misty Rose oraz Mint Blush   . Wieczko ozdobiłam kwiatem z zestawu Botanical Potpourri Buttermilk.

Wnętrze boxa to arkusze Morning Frost, Misty Rose, Tranquility


Torcik zrobiłam z kartonu ze strukturą Ballet, ozdobiłam koronką i potuszowałam tuszem Distress Vintage Photo


PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Memory Lane
Karton ze strukturą Ballet


DODATKI
Love Story-Say It In Crystals
Kwiaty Botanical Potpourri Buttermilk
Tasiemka Sheer with Satin Ivory
Idea-Ology Gumdrops 



MEDIA I KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 2mm
Tusz Distress Vintage Photo


Brak komentarzy: