28 września 2018

ROMANTYCZNIE I ELEGANCKO


Witajcie!
Jesień zaskoczyła wszystkich swoim szybkim nadejściem. Radykalna zmiana pogody zapewne wielu z Was wpędziła w ponury nastrój. Miejmy jednak nadzieję, że jesienna aura wkrótce przestanie kaprysić i pokaże się nam w swojej słonecznej i wielobarwnej krasie. Wszak początek jesieni to czas chętnie wybierany na wesela i przyjęcia ślubne. Stąd moja dzisiejsza inspiracja będzie miała typowo ślubny charakter.

Obok klasycznej kartki i kopertówki, exploding box jest jedną z najpopularniejszych pamiątek ślubnych. Przy tym jest to pamiątka niezwykle efektowna. Postanowiłam zatem przygotować swoją propozycję, która będzie zarówno romantyczna, jak i elegancka.
Pierwszym, co od razu nasunęło mi się na myśl, było użycie papierów "Amelia Rose" Primy. Kolekcja wręcz zachwyca swoją niebanalną kolorystyką. Połączyłam ją z pięknymi kwiatami Vintage Potpourri 49 and Market, koronkami, koralikami oraz ornamentowymi wzorami, które uzyskałam nakładając białe gesso połączone z Ayeeda Shiny Powder za pomocą maski.


Wewnętrzne ścianki boxa zdobią tekturki oraz koronkowa wstążka, za którą można umieścić finansowy prezent. Wszystkie dekoracyjne elementy oraz tekst dedykacji zostały umieszczone w okrągłych ramkach.


Zobaczcie z bliska, jak prezentuje się każda ścianka:





Centrum boxa wypełnia tort weselny udekorowany kwiatami. Aby nadać mu objętości, pod kwiatkami umieściłam fragmenty gazy ufarbowanej tuszem Distress.


Wieczko udekorowałam głównie kwiatami. Pod kompozycją nałożyłam odrobinę pasty Amsterdam Pearl Medium, którą pomieszałam ze szklanymi koralikami w liliowym odcieniu.




Do kompletu powstała także torba na wino.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Amelia Rose: Paper Pad A4
Amelia Rose: Journaling Cards Pad 4x6

DODATKI:

Kwiaty Papierowe Vintage Potpourri

MEDIA:

Puder do embossingu White
Gesso Białe
Amsterdam Pearl Medium
Tusz Distress Tattered Rose
Tusz Distress Clear do Embossingu
Ayeeda Shiny Powder

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: