16 września 2018

POWIAŁO JESIENIĄ - ART JOURNAL

Witajcie,
tym razem w moim Art Journalu powiało jesienią, która jak na razie jest łaskawa i obdarza nas ciepłem słoneczka. Jesień nie musi być szaro - bura i brązowa, jesień jest wielokolorowa i taką właśnie ją przedstawiam  w mojej inspiracji dla Was. 


Oprócz miksu kolorów w mojej pracy pojawił się miks kolekcji Kaisercraft. Uważne oko wyłapie tutaj kolekcje: Pen & Ink, Anthology, i Hide & Seek. Muszę przyznać, że zbzikowałam na punkcie kolekcji Kaisercraft. Ostatnio zaopatruję się zarówno w papiery, stemple, maski jak i pasujące do nich die cutsy. W sklepie znajdziecie ogromny wybór produktów tej firmy. 


Ciekawym elementem prac mogą być naturalne dodatki. W mojej pracy wykorzystałam zasuszony listek znaleziony na spacerze i chrobotek reniferowy.


Przygotowując tło jak zwykle przy pracach tego typu zaczęłam od zagruntowania stron gessem. Dalej poszły w ruch pasta strukturalna, którą pokryłam pudrem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą. 


Tekturki i tło pokolorowałam mieszanką trzech pigmentów i wody: Lindy's Stamp Gang Magical Shaker "Cuckoo Clock Cardinal" i Magical Shimmer Powders "Victorian Bouquet", oraz 13arts Rainbow Color "Brown", a także tuszem Distress Walnut Stain. Postanowiłam dodać odrobinę zieleni i w tym celu użyłam mgiełkę Dylusions.   


Czyż te die cutsy z kolekcji Hide & Peek nie są urocze? Cudowne do dziecięcych prac, zarówno  tych chłopięcych jak i dziewczęcych. 


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


Brak komentarzy: