22 września 2018

PASTELOWO I DZIECIĘCO


Dziś Was zaskoczę, ponieważ tego typu projekty bardzo rzadko mi się zdarzają. Pastelowo, dziecięco i tak na czysto, bez mediów- to nie moja bajka. Jednak naszło mnie na wykonanie takiej kartki i ciekawa jestem czy Wam się spodoba. 

Moja kartka w całości została wykonana z przeuroczej, pastelowej kolekcji Hide & Seek firmy Kaisercraft. Tylko spójrzcie na te urocze zwierzątka, które znajdziecie w paczuszce z Die Cuts, czyż nie są przesłodkie? 




Kilka elementów na mojej kartce to wykrojnikowe wycinanki, które bardzo fajnie pomogły mi wypełnić i urozmaicić kompozycję.





Muszę przyznać, że zakup całej kolekcji wraz z dodatkami bardzo ułatwia pracę, nawet jeśli chodzi o formy w których niezbyt dobrze się czujemy. Sklejenie tej kartki było dla mnie czystą przyjemnością.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY: 

PAPIERY:

Brak komentarzy: