29 września 2018

JESIENNIE


Witajcie Kochani:),
uwielbiam jesień, właściwie od dziecka była to, obok wiosny, moja ulubiona pora roku - nawet gdy jest pochmurno, mokro i zimno... uwielbiam tę szarą godzinę około 16.00, różnobarwne liście, grzyby, dynię pod każdą postacią, gorącą chai tea w mojej ulubionej filiżance, kasztany, zapach suszonych grzybów, czy coraz bardziej zaglądające do karmnika ptaki.... 
dlatego dziś przygotowałam dla Was prostą i szybką jesienną mini-karteczkę, prawie w stylu clean&simple ze stemplami Tima Holza, które właściwie zawsze chciałam mieć,
ale jakoś dopiero niedawno je nabyłam:)





Kartka na bazie kwadratu, na której umieściłam 2 również kwadratowe panele.
Na mniejszym odbiłam stempel Tima Holza z wizerunkiem żołędzia, który pokolorowałam kredkami Distress Crayons.
Uwielbiam takie dość szybkie i proste kartki, dlatego mam nadzieję, że i Was tą kartką zachęcę do tworzenia podobnych:)









UŻYTE MATERIAŁY

STEMPLE:
mini stemple JESIEŃ Tim Holz

TUSZE:

Brak komentarzy: