27 września 2018

PUDEŁKA Z MOTYLAMI




Witam serdecznie!
Dzisiaj pudełka -  uniwersalne, na podziękowania, czekoladki, zdjęcia.   
Jesteście ciekawi szczegółów? -  zapraszam dalej!

Pudełka powstały z papierów  Mintay by Karola Witczak " Birdsong"



Motylki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 


Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.




Border - klisza - wytniesz dziurkaczem Slim Film Strip

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:

kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że pudełka spodobają się Wam i będą dla Was inspiracją.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy: