4 września 2018

GRUNGE'OWY TAG


 Hej,

Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam niewielkich rozmiarów projekt z dużą ilością dodatków od Tima Holtza. Jak sami możecie się przekonać, jest to mediowy tag o przyjaźni.

Zapraszam!



W tym projekcie królują pigmenty magical shakers od Lindy's Stamp Gang. Wykorzystałam tylko dwa kolory, ale za to w różny sposób. Na samym początku przygotowałam blado żółte gesso poprzez zmieszanie koloru Grab a Guy Gold z białym gesso. Zacieki na tagu uzyskałam posypując wybrane miejsca pudrem i spryskując je wodą. Oprócz tego pomalowałam gotową farbą tekturowe żarówki.


W tej pracy użyłam mnóstwa naprawdę świetnych dodatków od Tima Holtza - od maski z literkami po napisy - naklejki. Spójrzcie na te malutkie kluczyki, prawda że są świetne?!




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso czarne 13arts
pasta pękająca Ranger
magical shaker Cathedral Pines Green Lindy's Stamp Gang
magical shaker Grab a Guy Gold Lindy's Stamp Gang
gel medium Amsterdam

DODATKI:
maska Tim Holtz set 8
Idea-Ology: Silver Keys
napisy Tim Holtz
Idea-Ology: Metal Number Tokens
klej Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: