9 października 2018

GRAFITOWY ALBUM


Witam serdecznie!
Dzisiaj album, grafit i srebro, oczywiście z kwiatami.  
W środku delikatnie, pastelowo.
Prezent uniwersalny - doskonały na każdą okazję.
Jesteście ciekawi szczegółów? -  zapraszam dalej!

Album na gotowej bazie, powstał z papierów  Mintay by Karola Witczak " Birdsong"a dokładnie z Birdsong-02Birdsong-03Birdsong-05Birdsong-06 
Okładka zdobiona czarnym gesso, poprzecierana tuszem akrylowym - SPLASH-Silver  


Tekturki pomalowałam czarnym gesso Amsterdam Gesso Czarne i przetarłam Ayeeda Paint METALLIC! Old Silver




Motylki powycinane z arkusza folii Kaisercraft  - Romantique Collection 

Ozdoby wycięte:
wykrojnikiem Kaisercraft Decorative Dies - Texture Stained Glass,
wykrojnikiem Decorative Die - Texture Weathered.



Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.


Listki potraktowałam tuszem akrylowym - SPLASH-Silver


Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 








WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Kaisercraft - arkusz foliowy - Romantique Collection „motylki”


NARZĘDZIA:
wykrojnik Kaisercraft Decorative Dies - Texture Stained Glass
wykrojnik Decorative Die - Texture Weathered
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album spodoba się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: