4 kwietnia 2020

LUCKY IS A STATE OF MIND


Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji zapraszam Was na layout. Wykorzystałam w nim sporo dodatków od Tim'a Holtz'a. Ciekawi? Zapraszam dalej! 



W pierwszej kolejności z dodatków Idea Ology Layers Cards zrobiłam bazę mojego LO. Następnie brzegi oraz środek z wykorzystaniem maski z zestawu Mini Stencil Set 1 pokryłam pastą strukturalną Pumice Middle Medium. Podstawą mojej kompozycji jest ramka Idea Ology Baseboard Frames. Umieściłam na niej elementy metalowe m.in zegar Clock Faces, ćwieki, strzałę oraz papierowe- Baseboard DollsChipboard Quote Chips.


Tekturki z napisami Idea Ology Chipboard Quote Chips pokryłam Crackle Accents





Na koniec niespodzianka:) W kwietniu za zakupy w naszym sklepie możecie otrzymać prezent m.in smycz,torba ekologiczna, szpachelki. Wkrótce otrzymacie więcej informacji :)


WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI 
Idea Ology Clock Faces
Idea Ology Corked Glass Vials
Idea Ology Baseboard Frames
Idea Ology Baseboard Dolls
Idea Ology Layers Cards
Stempel Texture Clear Stamp Script
Stempel Texture Clear Stamp Tiny Dot
Maska Tim Holtz Mini Stencil Set 1

MEDIA
Pasta strukturalna Amsterdam Pumice Middle Medium
Crackle Accents
Tusz Archival Jet Black
Klej Aleenes Quick Dry Tacky Glue 236ml

Brak komentarzy: