18 kwietnia 2020

KWIATOWY EXPLODING BOX


Witajcie...
Dziś jako inspirację pokażę Wam piękny, kwiatowy box....
Zapraszam

 Bazę box-a stworzyłam sama, do tego użyłam białych kartek 250g, gilotyny i tablicy do bigowania.
Kolejnym etapem była wycięcie z cudownych papierów Floral Shoppe kwadratów do oklejenia boxa. Kwadraty ozdobiłam motywami z masek i brokatową farbką oraz w środku przeźroczystym, perłowym żelem.



 Na wieczku boxa przykleiłam za pomocą kleju na gorąco kokardę z wstążki(Tasiemka Szyfonowa w Drobne Kropeczki Biała) w kropeczki.





W środku boxa znajduję się pudełeczko. Do ozdobienia pracy użyłam również kwiatów papierowych
Frosted Dreams, tekturki i motywy kwiatowe wycięte z papierów.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

NARZĘDZIA:
DODATKI:
KLEJENIE:


W kwietniu do zamówień powyżej 100 zł dodawane są wspaniałe GRATISY!!!!  

Pozdrawiam Ola





Brak komentarzy: