9 kwietnia 2020

ALBUM KOŁO "IN BLOOM"


Witajcie :)

Dziś zaprezentuję Wam album w formie koła na bazie z beermaty ozdobiony przepięknymi kwiecistymi papierami od Graphic45 "Bloom", którą połączyłam z kwiatami Prima Marketing Inc. zyskując cudownie wiosenną pracę.


Pierwsze moje skojarzenie z kolekcją "Bloom" było takie: "ile się w niej dzieje! tyle kwiatów... niczym na polnej łące"...
Jednak, gdy przejrzałam kolekcję dokładnie, strona po stronie, zobaczyłam ile drzemie w niej potencjału. Postanowiłam więc wykorzystać ten potencjał i nożyczki poszły w ruch :)



By w pełni zaprezentować Wam tą kolekcję, każda strona albumu ozdobiona jest innym arkuszem.
Niech Was nie zwiedzie okładka bloczka tych papierów ;) pomiędzy głęboką zielenią i winnym burgundem skrywa się błękitny arkusz, który dziś zdobi pierwszą stronę będącą okładką mojego albumu. Z elementu epoksydowego w kształcie okna oraz wyciętej z papierów altanki powstała mała oranżeria otoczona kwiatami od Prima Marketing Inc oraz tymi wyciętymi z arkuszy.całości dopełniają urocze znaczki pocztowe, które będą przewijać się w kompozycjach na kolejnych stronach albumu.






Jak już zauważyliście, prawa strona albumu jest bardzo zdobna w wycięte elementy tworzące kompozycję wokół maty na zdjęcie, zaś lewa strona jest zdobna jedynie w ostemplowaną matę oraz wypukły wzór z maski 13@rts, który podkreśliłam złotą pastą woskową. Sam wzór jest w kolorze brązu, by nieco przełamać monotonie różu i zieleni, a przy tym zwrócić Waszą uwagę, że na tych stronach również coś się dzieje. 

A teraz kilka zbliżeń na kompozycje z wyciętych kwiatów.






I jak wrażenia? spodobała się Wam kolekcja? Ja jestem nią zauroczona i jeszcze nie raz sięgnę po  nią, by stworzyć niepowtarzalny projekt.


Tymczasem pokażę Wam jeszcze jakie niespodzianki czekają na Was w kwietniu jeśli złożycie zamówienie powyżej 100 zł w naszym sklepie <3 m.in. smycz, torba na zakupy, garść słodkości...  :)




WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY

Papiery Graphic45 Bloom: Zestaw Papieru 8x8'

DODATKI  

Kwiaty papierowe Prima Marketing Lavender Frost: Frosted Dreams
Maska/szablon 13@rts "Swirls"
Tasiemka May Arts Ribbon Vintage Wrinkled Olive




Brak komentarzy: