31 marca 2020

PUDEŁECZKO NA DROBIAZGI






Witajcie...

Dziś przychodzę do Was z pudełeczkiem, które może być dla nastolatki na drobiazgi, na biżuterię lub inne małe rzeczy.



Do zrobienia pudełeczka użyłam papierów z kolekcji Kaisercraft Whisper . Zawierają one super zestaw naklejek, które użyłam w pracy (ten piękny motylek to właśnie naklejka). Dno pudełeczka wykleiłam papierem z motywem słoi drzewa, natomiast wieczko motywem kwiatowym. Bazę pudełka zrobiłam z zielonego, perłowego grubego arkusza papieru.  Napis na pudełeczku, to również naklejka z zestawu papierów. Na wieczku umieściłam wianuszki, listeczki i kwiat wycięte wykrojnikami z papierów kolekcji Whisper oraz zielonego kartonu. Czarny motyw na wieczku pudełka to maska Tiny Triangle i czarne gesso, które posypałam pudrem do embossingu Bridal Tinsel. Na koniec dodałam trochę mikrogranulek oraz kryształków. Na bocznych ściankach wieczka umieściłam ćwieki Cool Metal







 Na motylku i listkach wianuszka za pomocą kleju przykleiłam mikrogranulki.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Whisper: Buff 

NARZĘDZIA:
DODATKI:
MEDIA:
KLEJENIE:

Serdecznie pozdrawiam

Brak komentarzy: