28 kwietnia 2020

BEST WISHES KOBIECA KARTKA





Witajcie...
Dziś zaglądam tu do Was z kobiecą karteczką... Dosłownie bo na kartce jest postać kobiety.


Baza kartki to karton w kolorze Eco. Do zrobienia kartki użyłam papierów z kolekcji Graphic 45 - Time to Celebrate, można również użyć innych papierów tej firmy, które zawierają sylwetki kobiet. Świetnie się do tego nadają, gdy akurat nie mamy takiego stempla. Brzegi wierzchniej warstwy kartki po tuszowałam tuszem  Distress Oxides Walnut Stain.

Tło to nałożona przez maskę pasta do embossingu posypana pudrem Gilded Burgundy Brass.
Kółeczka i niektóre kreski dorysowałam czarnym cienkopisem. Postać kobiety do kartki przykleiłam za pomocą kosteczek dystansowych, aby nadać kartce trójwymiarowy wyraz.





Sukienka wykonana jest ze ścinków koronek oraz oliwkowej szerokiej tasiemki. Aby wykonać ją wycięłam kształt spódnicy z kartki i od dołu naklejałam poszczególne warstwy falban na kleju na gorąco. Na kapeluszu i w pasie sukni umieściłam różyczki na tasiemce i posypałam je mikrogranulkami, można również użyć barwionego żwiru, które przymocowałam za pomocą Crackle Accent. 

Na koniec dodałam kolorystycznie pasujące emaliowane kropki.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja inspiracja.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Graphic 45 time to celebrate
NARZĘDZIA:
DODATKI:
KLEJENIE:


W kwietniu do zamówień powyżej 100 zł dodawane są wspaniałe GRATISY!!!!  

Pozdrawiam Ola

1 komentarz:

artiza pisze...

Wspaniała kartka, zachwycająca.