23 kwietnia 2020

MINI LAYOUT W RAMCE


Mała ramka, którą kiedyś odlałam sobie z żywicy, długo czekała, żeby odegrać w jakiejś pracy ważną rolę. W końcu stała się oprawą tego mini layoutu, bo przecież wszystko ma swój czas 😊

Jak każdą pracę, tak i tę zaczęłam od przygotowania powierzchni przy użyciu gesso. Samą ramkę pomalowałam białym, natomiast tło, które zrobiłam z tektury z jakiegoś pudełka, przezroczystym. W ten sam sposób zabezpieczyłam również fragmenty papieru scrapowego, których użyłam do zbudowania tła.

Przy użyciu pudrów Magical i mgiełki Flat Fabios Magical Mai Tai od Lindy's pomalowałam ramkę oraz dodałam kolorów w tle. Kompozycję natomiast zbudowałam z różnych kwiatów i drobnych dekorów z żywicy. Tym razem chciałam, żeby to właśnie kwiaty grały główną rolę z kompozycji. A ponieważ bardzo lubię drobne detale, nie zabrakło też malutkich metalowych skrzydeł. Mam nadzieję, że ta niewielka praca przypadnie Wam do gustu :)




WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIERY:

MEDIA:
Magical Flat Powders Tres Chic
Mgiełka Flat Fabios Magical Mai Tai

POZOSTAŁE:
kwiaty Cranberry Paper Blooms
nożyczki
pędzle
naklejki Tima Holtza
klej Aleene's Acid-Free Tacky Glue

Dobrego dnia,
Magda

Brak komentarzy: