25 kwietnia 2020

ALBUM - FLUTTER


Hej :)
W dzisiejszej mojej inspiracji przychodzę do Was z baaardzo wiosenną pracą...Będą kwiaty, robaczki, soczyste kolory i oczywiście motyle :)
Ciekawi? Zapraszam dalej :)


Przygotowałam album ze wspaniałej kolekcji od Graphic45 Flutter. Papiery zachwycają kolorystyką jak i motywami. Zobaczcie sami :)
Oprócz zdjęć przygotowałam też dla Was krótki film z prezentacją pracy:)







Baza albumu to prostokąty z beermaty, które spięłam kółeczkami. Wykorzystałam nity, które znajdziecie w bogatej kolorystyce naszego sklepu- ja wybrałam te szerokie -Yellow.
Kupując cały zestaw Flutter otrzymujecie duży arkusz ozdobnych naklejek, które wykorzystałam w tej pracy.










Album pomieści DUŻO zdjęć, gdyż sporo w nim zakładek, przekłądek...
Niektóre karty albumu ozdobiłam farbami wodnymi Ecoline oraz stemplami.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY
PAPIERY
Kolekcja Graphic45 Flutter

MEDIA I KLEJENIE
Farba wodna Ecoline 580
Farba wodna Ecoline 334
Farba wodna Ecoline 666
Klej Aleene's Clear Gel Tacky Glue
Taśma piankowa 3D 1mm
Tusz Archival Black

DODATKI
Stempel Kaisercraft Script
Stempel Kaisercraft Tic Toc
Idea Ology Gumdrops
Nity szerokie Yellow

Brak komentarzy: