21 kwietnia 2020

"PANIENKA Z OKIENKA" - WIOSENNY HOME DECOR


Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z inspiracją w formie Home decor do powieszenia na ścianie. Jest to bowiem LO wykonany na bazie HDF w formie łapacza snów. Dekor zatytułowałam "Panienka z okienka".
Mój łapacz snów przygotowałam z pięknych papierów Keisercraft "Lady Like", które nasunęły mi pomysł na wykonanie kwiatowej kompozycji die-cut'sów oraz pięknych papierowych róż również od Keisercraft w towarzystwie delikatnych choć w żywym zielonym kolorze kwiatów firmy 49&Market.
Zdjęcie dziewczyny umieściłam na elementach HDF w formie okiennicy, stąd pomysł na nazwę dekoru :)


Pomiędzy papierami i die-cut'sami znajdziecie zdobienia wykonane przy użyciu maski od 13@rts. Użyłam brokatowych past w dwóch kolorach - granatowej, by zwrócić Waszą uwagę na dodatkowy wzór na tle oraz białej, by nieco stonować tą pierwszą.



Pomiędzy elementami kompozycji możecie też zauważyć delikatne chlapania mgiełkami Lindy's w kilku kolorach: złotym, cappuccino oraz brzoskwiniowym, które wzbogaciły tło oraz nieco urozmaiciły królujący pudrowy róż.




Kwiaty oraz motyle również zyskały blasku dzięki brokatowej białej paście.
Moje zdjęcie było czarno-białe, więc delikatnie je podbarwiłam brzoskwiniową mgiełką :) w ten sposób zdjęcie przestało się znacznie wybijać ponad kompozycję.



Pośród die-cut'sów znalazłam ciekawy element z tekstem:"To jest początek czegoś niesamowitego".
Dodałam go z myślą, że dla mnie przygoda w Craft4You jest właśnie takim początkiem <3 


Kilka wstążek i bawełnianej koronki dopełniło dekor, dzięki czemu przybrał on prawdziwy wygląd łapacza snów.


To tyle na dziś. Mam nadzieję, że natchnęłam Was twórczo i przekazałam nieco wiosennej aury. Mój łapacz snów już zdobi jedną ze ścian mojego twórczego kącika. Trzymajcie się ciepło i zerknijcie na wykorzystane materiały :)

WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY

Papiery Keisercraft Lady Like Rose
Papiery Keisercraft Lady Like Pearl

DODATKI  
Keisercraft - Lady Like Die-Cut
Maska/szablon 13@rts "Swirls"
Tasiemka Vintage Wrinkled Burgundy
Kwiaty papierowe Keisercraft Fairy Floss Paper Blooms
Kwiaty papierowe 49 Market Botanical Potpourri Bottle Green

MEDIA
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Dark Chocolate Truffle
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Cape Cod Coral

Brak komentarzy: