13 kwietnia 2020

ONCE UPON A TIME- TUTORIAL




Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji postaram się Was przenieść w bajkowy świat :) Wszystko za sprawą cudnej kolekcji papierów Kaisercraft -Enchanted z której przygotowałam Layout.
Zapraszam!



Baza mojej pracy to arkusz Whimsy. Dodatki wycięłam z FairytaleMystical oraz wykorzystałam gotowe elementy Die-Cut Kaisercraft -Enchanted.  Mech, który widzicie w dolnej części pracy wykonałam m.in. dzięki Collage Paper Plain oraz mgiełki Lindy's Stamp Gang Cathedral Pines Green. 
Krok po kroku jak zrobiłam layout możecie zobaczyć w filmiku jaki dla Was przygotowałam:)










WYKORZYSTANE MATERIAŁY
PAPIERY
Kolekcja papierów Kaisercraft -Enchanted
Whimsy
Mystical
Fairytale

DODATKI I MEDIA
Elementy drewniane Fairy Garden-Make A Wish
Idea ology Collage Paper Plain
Puder do embossingu Renger Black Sparkle
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Cathedral Pines Green
Tusz Distress Vintage Photo
Taśma piankowa 3D 1mm

1 komentarz:

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Cudowny! Uwielbiam takie klimaty