8 kwietnia 2020

LAYOUT "IN THE GARDEN"


Ten layout jest zdecydowanie poza moją strefą komfortu. Zazwyczaj najlepiej czuję się w stonowanych kolorach. Obiecałam sobie jednak wychodzić poza bezpieczną przystań brązów i beżów, i to moja kolejna praca, która tę obietnicę spełnia 😊


To też moja pierwsza praca z papierem firmy 49 and Market. I muszę zdecydowanie przyznać, że to była czysta przyjemność. Arkusz Captured Adventures: Boldly Go to dla mnie to idealne tło, które nie odciąga uwagi od kompozycji, a wzbogaca ją.


Kompozycję zbudowałam wokół starych drzwi, wyciętych z arkusza Gipsy Rose: Doors Kaisercraft. Odkąd je zobaczyłam wiedziałam, że muszą się znaleźć w mojej pracy.


Kwiaty z materiału, wycięte listki i elementy z żywicy pozwoliły mi stworzyć ogród, w którym osadziłam historię, bo takiego miejsca mi teraz brakuje, za takim tęsknię. Mam nadzieję, że Was również prace zabierają w Wasze ulubione miejsca.






WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIERY:

MEDIA:

Magical Flat Powders Tres Chic
Mgiełka Flat Fabios Greased Lightnin' Green

POZOSTAŁE:
Tim Holtz Transparent wings
nożyczki
pędzle
naklejki Tima Holtza
czarny tusz Archival
klej Aleene's Acid-Free Tacky Glue
 
Pozdrawiam Was ciepło,
Magda

Brak komentarzy: