16 kwietnia 2020

MEDIOWY PROJEKT NA LIŚCIU MONSTERY


Dziś mam dla was coś specjalnego, prosto z dziczy! Wykorzystałam bazę w kształcie liścia monstery oraz zdjęcie wspaniałego geparda do stworzenia mojej inspiracji. Nie jestem fanką kotów, ale te duże mają coś w sobie! 


Pracę zaczęłam od pokrycia bazy czarnym gesso oraz miejscowo pasty piaskowej DecoArt. Zmieszałam pastę modelującą z żółtym pigmentem Lindy's Stamp Gang i tak przygotowaną mieszankę nałożyłam przez mini maskę Tima Holtza. Gdy delikatnie przeschło, dodałam brązowego odcienia też zmieszanego z pastą modelująca - robiłam to suchym pędzlem i w bardzo niewielkich ilościach aż uzyskałam zadowalający efekt.






WYKORZYSTANE PRODUKTY:

MEDIA:
pigmenty Lindy's Stamp Gang Jingle Bells - zielony
pigmenty Lindy's Stamp Gang Tres Chic - żółty, brązowy
puder do embossingu Sunset Yellow Orange Lindy's Stamp Gang
puder do embossingu Starbright Gold Green Lindy's Stamp Gang
pasta strukturalna DecoArt
pasta piaskowa DecoArt
gesso czarne DecoArt

INNE:
wstążka vintage czarna
stempel Kaisercraft
metalowe elementy Tim Holtz
sentencje Tim Holtz
 maska Tim Holtz

NARZĘDZIA:
szklana mata Tim Holtz
nozyczki
Klej Tacky Glue


pozdrawiam serdecznie,



Brak komentarzy: