3 maja 2020

ZMEDIOWANA TORBA PREZENTOWA



Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was torbę prezentową w bardzo mediowym wydaniu.
Do ozdobienia torebki wybrałam dwa arkusze papierów Kaisercraft oraz zestaw stempli. Początkowo praca miała być czysta i monochromatyczna, jednak przeglądając swoje przydasie stwierdziłam, że na takim formacie można puścić wodze wyobraźni.




Na początek zabezpieczyłam torebkę clear gesso po czym nałożyłam przez maski 13@rts różne pasty - gładkie i brokatowe (te drugie świetnie się prezentują nawet gdy podmalujesz je białym gesso i przetrzesz farbami lub podkolorujesz mgiełkami).



Na tak przygotowane tło przykleiłam warstwowo kawałki rwanego papieru, które w kilku miejscach ostemplowałam nadając im ciekawego, nieco buntowniczego w stosunku do kwiatów efektu. Całość znów zabezpieczyłam clear gesso przed zabawą z mgiełkami Lindy's Gang.


Kilka ciekawych tekturek i wycisków z masy samoutwardzalnej i można tworzyć kompozycję pod kwiaty Prima Marketing.




Na koniec pracę nieco rozbieliłam gesso i jeszcze raz wykonałam chlapania mgiełkami Lindy's.
Jeden stempel embossowałam złotym pudrem na kalce kreślarskiej, by nasza torba zyskała głęboką sentencję.


Myślę, że w tak przygotowanej torbie podarowanie prezentu (szczególnie mężczyźnie) będzie ciekawym doświadczeniem zarówno dla nas jak i dla obdarowanej osoby :)

WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY


Papiery Kaisercraft Lily & Moss - Flora

Papiery Kaisercraft Lily & Moss - Flicker

DODATKI  

Maska/szablon 13@rts "Swirls"
Stemple Kaisercraft Wandering Ivy
Kwiaty papierowe Prima Marketing Flirty Fleur - Adoration

MEDIA
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Dark Chocolate Truffle
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Cape Cod Coral



Brak komentarzy: