14 maja 2020

ALBUM MERRY ME



Witajcie :)
Dziś przy gotowałam dla Was album ślubny z delikatnej pastelowej kolekcji Mintay - Merry Me.

Album o wymiarach 16x16 cm zawierający cztery karty ozdobiłam dużymi papierami 30,2x30,2 cm docinając je na odpowiednią wielkość. 
Na okładce albumu wykorzystałam kwiaty Kaisercraft - śliczne różyczki w kilku rozmiarach, które umieściłam pomiędzy kwiatami z foamiranu i materiału. Kwiatową kompozycję zbudowałam na warstwowej tekturce pokolorowanej mgiełkami Lindy's.




Na stronach albumu znajdziecie maty na zdjęcia 9x13 cm oraz 9x6,5 cm, które potuszowałam na brzegach oraz pochlapałam mgiełkami. Duze maty umieściłam w kieszonkach wykonanych z papierów kolekcji Mintay. Na niektórych stronach małe maty przykleiłam tworząc kompozycję.
Wszystkie tekturki w albumie pokolorowałam mgiełkami dzięki czemu świetnie wpasowały się w kolorystykę papierów.






Na jednej ze stron wykonałam wodospad na zdjęcia, pod wodospadem umieściłam małą matę na zdjęcie 9x6,5 cm, którą ozdobiłam wyciętym elementem i kwiatkiem Prima Marketing, które przewijają się w całym albumie.



Gdzie nie gdzie na stronach albumu możecie dojrzeć pokolorowane drewniane elementy od Kaisercrat.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY


Papiery Mintay Papers - Merry Me 

DODATKI  

Kwiaty papierowe Kaisercraft Fairy Floss Paper Blooms
Kwiaty papierowe Prima Marketing Lavender Frost: Frosted Dreams
Elementy drewniane Keisercraft Leady Like

MEDIA
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Dark Chocolate Truffle
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Cape Cod Coral





Brak komentarzy: