12 maja 2020

GALAKTYCZNY ART JOURNAL



Jeśli ktokolwiek spytałby mnie, jakie jest moje największe marzenie, odpowiedź byłaby jedna-podróż po galaktyce. Zobaczyć na żywo gwiazdy, mieć je praktycznie na wyciągnięcie ręki i podziwiać nieskończoność otaczającego mnie wszechświata.
Taka wycieczka jednak jest niemożliwa, jednak moja natura marzyciela daje mi wiarę, że pewnego dnia podróże po galaktykach będą możliwe.


Skoro nie mogę kosmosu zobaczyć na własne oczy, postanowiłam go sobie namalować.
Wykorzystałam kilka różnych kolorów proszków Magicals od Lindy's Stamp Gang od czarnego, przez fiolet na niebieskim kończąc.



Moja kompozycja powstała z papierów Prima MArketing z kolekcji Moon Child. 
Wśród tych papierów znajdziecie cudowne grafiki z galaktyką i wiele świetnych karteczek o tematyce kosmicznej.


PAPIER:

MEDIA:
Lindy's Stamp Gang Magicals:

INNE:
metalowe elementy Tim Holtz
sentencje Tim Holtz

NARZĘDZIA:
nozyczki
Klej Tacky Glue

Ściskam mocno!

Brak komentarzy: