21 maja 2020

LAYOUT CLEAN & SIMPLE


Hej, ostatnio próbuję sobie udowodnić, że jestem w stanie się opanować z dodatkami 😊 A tak poważnie, mam wrażenie, że zbyt często powtarzamy, że musimy mieć swój styl, zamiast skupić się na czerpaniu przyjemności z tworzenia. Dlatego powstał ten prosty layout.

Ostatnio wpadłam w sklepie na barwiony w masie karton o strukturze płótna lnianego. Najpierw pomyślałam, że przyda mi się na bazy do kartek, bo ma fajną gramaturę. Kiedy jednak miałam go już w ręku stwierdziłam, że mamy ochotę się przekonać, czy da się go wykorzystać do layoutów z tłem w akwarelowy stylu.

Sięgnęłam po mgiełkę Starburst Frolic In The Forest Lindy's Stamp Gang i najpierw nałożyłam trochę w nieregularny sposób na kawałek foliowego opakowania, a następnie położyłam na tym arkusz, fakturowaną stroną do dołu. Efekt był fajny, ale nie do końca mnie zadowalał, dlatego zdecydowałam resztki mgiełki, które zostały na foli, odcisnąć jeszcze w kilku miejscach. Bardzo podoba mi się efekt, który powstał dzięki fakturze papieru. Wygląda trochę tak, jakbym użyła stempli.

Dodałam trochę chlapań prosto z atomizera i wszystko dobrze wysuszyłam. Zaskakująco, mimo, że nie zabezpieczyłam arkusza gesso, nie pofalował zbyt mocno. Odcisk stempla w kilku miejscach, trochę doodli, jakieś tekturowe naklejki, które znalazłam ostatnio sprzątając pracownię oraz naklejki Tima Holtza i gotowe. Mam nadzieję, że Wam również spodoba się ta prosta forma.



WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIER:
- Karton ze strukturą Brudna Biel 10 sztuk

MEDIA:
- Mgiełka Starburst Frolic In The Forest

INNE:
- klej Aleene's Original Tacky Glue 236ml
- tusz Archival Jet Black
- naklejki Idea-Ology Tim Holtz

Uściski,

Brak komentarzy: