11 maja 2020

PUDEŁECZKO NA CZEKOLADKI - TUTORIAL



Cześć!
Dziś moja kolej na post i pierwszy video tutorial. Przygotowałam pudełeczko w kształcie torebki na czekoladki, cukierki lub inny drobiazg.



Bazę pudełeczka ozdobiłam pięknymi papierami Graphic 45 z kolekcji Garden Goddess.  Bardzo lubię motyw słoneczników.


 Na papierze bazowym odbiłam gessem motyw z maski Tiny Triangles.  Rameczkę pokryłam tuszem a następnie pudrem do embosingu. Dodatkowo umieściłam nity.


Na środku odbiłam stempelek z napisem. Wszystko przyozdobiłam kwiatami wyciętymi z tego samego arkusza.




 Wszystkie elementy potuszowałam, a na koniec dodałam kokardę i sznurek.






Mam nadzieję, że podobał się Wam mój projekt.


Zapraszam Was serdecznie na mój tutorial.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Graphic 45 Garden Goddess
 
NARZĘDZIA:
DODATKI:
KLEJENIE:

Pozdrawiam Ola

Brak komentarzy: