16 maja 2020

ATC- WIDZĘ-CZUJĘ-SŁYSZĘ



Witajcie :)
Dziś chciałam Wam pokazać karty ATC, do których zainspirował mnie zestaw stempli od Tim'a Holtz'a. Ciekawi? Zapraszam:)



Forma ATC, którą szalenie lubię, a tak rzadko wykonuję to moja druga miłość po artjournalu. Wykonałam je na kawałkach beermaty z użyciem resztek po tekturkach...Stemple, jak wiecie uwielbiam...te od Tim'a Holtz'a są wyjątkowe! Niezwykle precyzyjne, ciekawe. Dzięki zastosowaniu platformy do stemplowania Idea Ology możemy dodatkowo poprawiać swoje odbitki i uzyskać intensywność koloru na jakim nam najbardziej zależy. W tle również stemple od Kaisercraft .W pracy wykorzystałam naklejki Label Letters , brak polskich liter ominęłam dorabiając białe kreseczki :)


Wycięte odbite stemple pokryłam Crackle Accents.









DODATKI
Stempel Tim Holtz Cling Mount Stamps Cadaverous
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Script
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp    Tic Toc
Idea Ology Label Letters
Idea Ology-Platforma do stemplowania

MEDIA
Gesso białe
Gesso czarne
Farba metaliczna Extreme Sheen Champagne Gold
Farba metaliczna Dazzling Metallics Crystal Green
Patyna Green
Pasta strukturalna Amsterdam Pumice Middle Medium
Crackle Accents
Tusz Archival Jet Black
Klej Aleenes Quick Dry Tacky Glue 236ml

Brak komentarzy: