23 maja 2020

ALBUM PODRÓŻNICZY




Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam album podróżniczy. W tym roku raczej nigdzie nie pojadę, ale chce być już przygotowana na przyszłość. Nigdy nie wiadomo kiedy zaskoczy nas jakaś przygoda, a album już będzie czekał by wypełnić go cudownymi wspomnieniami.




Album ma ok 25cm wysokości i pomieści ponad 50 zdjęć w formacie 10x15cm.
Do ozdobienia albumu wykorzystałam kolekcję Kaisercraft Scrap Studio, która ma cudowne kolory i mnóstwo elementów do wycięcia. Takie małe karteczki idealnie nadają się do wypełnienia albumu, czy na okładkę.




W trakcie robienia okazało się, że braknie mi papieru na zbudowanie bazy.
Takie momenty są idealne dla prawej półkuli odpowiedzialnej za kreatywność i szukanie rozwiązań.
Wymyśliłam, by braki uzupełnić foliowymi kieszonkami, a by było jeszcze ciekawiej, moje kieszonki wypełniłam cekinami i brokatem.






Bardzo ciężko jest mi pokazać ten album na zdjęciach, dlatego nakręciłam dla Was króciutkie wideo, na którym możecie zobaczyć cały album, wszystkie kieszonki, przekładki i inne schowki.



PAPIERY: KAISERCRAFT
Scrap Studio: Authentic
Scrap Studio: Frayed
Scrap Studio: Torn
Scrap Studio: Coarse
Scrap Studio: Worn

DODATKI:
Idea-Ology: Metal Typed Tokens
 Idea-Ology: Compass Coins
Cekiny okrągłe brokatowe Jasno Niebieskie
Cekiny okrągłe brokatowe Ciemno Niebieskie
Idea-Ology: Chipboard Quote Chips
Idea-Ology: Index Clips
Idea-Ology: Story Sticks
Idea-Ology: Film Strip Ribbon

MEDIA I INNE:
Tusz Archival Jet Black
Mini Tusz Distress Walnut Stain
Tim Holtz Mini Stencil Set 34
Klej Aleene's Quick Dry Tacky Glue
Pasta Strukturalna DecoArt Media Modeling Paste

NARZĘDZIA:
Szklana mata do cięcia 60x36,5cm
Mała tablica do bigowania
Nitownica Crop-A-Dile


Ściskam Was mocno!

2 komentarze:

Ajgacia pisze...

Swietny jest,podobaja mi sie te niesymetrycznie ulozone karty, fajny pomysł :-)

reniferove pisze...

dziękuję bardzo :)