19 maja 2020

LAYOUT ZE STARYMI DRZWIAMI

Hej, dziś pokażę wam kolejny. layout, który stworzyłam ze zrobionym przeze mnie zdjęciem pięknych starych drzwi. Jest to dla mnie wyjątkowa praca, ponieważ przypomina mi mój urodzinowy wyjazd i wspaniale spędzony czas.

Jako bazę wykorzystałam fantastyczny papier 49 and Market z kolekcji Tattered Garden. Delikatne nadruki i stonowane kolory pozwoliły na wykonanie bogatej kompozycji w wybranych przeze mnie barwach czyli brązach, zieleni i złocie. 


Kompozycję zaczęłam budować od ułożenia kilku pomalowanych czarnym gesso odlewów i papierowych kwiatów z papierów Kaisercraft oraz Mintay Papers. Ważną rolę odegrały też tekturkowe listki pokolorowane niezastąpionymi pudrami do embossingu od Lindy's Stamp Gang.






WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIER:
49 and Market: Tattered Garden
Kaisercraft: Anthology
Mintay papers, książeczka z kwiatowymi elementami do wycinania

MEDIA:
farba akrylowa Glorious Gold DecoArt
czarne gesso DecoArt
białe gesso DecoArt
puder do embossingu Bratwurst Brown Lindy's Stamp Gang
puder do embossingu Starbright Gold Green Lindy's Stamp Gang
magical powders Lindy's Stamp Gang Drink me Silly - zielony
magical powders Lindy's Stamp Sweet Treats - kremowy
magical powders Lindy's Stamp Go Greased Lightnin' - brązowy
pasta piaskowa DecoArt

INNE:
stempel Kaisercraft
metalowe elementy Tim Holtz
 maska Tim Holtz

NARZĘDZIA:
szklana mata Tim Holtz
nozyczki
Klej Tacky Glue


pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy: