9 maja 2020

KOMPOZYCJA W ODWRÓCONYM BLEJTRAMIE


Hej, znów miałam ochotę na coś mediowego! Wykorzystałam stary i niechciany blejtram, który po odwróceniu posłużył mi za bazę zupełnie nowej pracy.
Całą bazę pokryłam dokładnie czarnym gesso, aby po wyschnięciu pobawić się kolorami. Korzystałam głównie z farb metalicznych, m.in. DecoArt, ale także z pasty do rdzy i wosku.


Elementem, który świetnie wykończył moją pracę, był oczywiście brokat oraz delikatne przetarcia białym gesso.






WYKORZYSTANE PRODUKTY:

MEDIA:
Extreeme Sheen Amethyst DecoArt
Extreeme Sheen Rose Gold DecoArt
Extreeme Sheen Glorious Gold DecoArt
Farba brokatowa Galaxy Glitter Clear Ice Comet DecoArt
glazura pękająca DecoArt
pasta strukturalna DecoArt
pasta piaskowa DecoArt
gesso czarne DecoArt

INNE:
stempel Kaisercraft
metalowe elementy Tim Holtz
lalki papierowe Tim Holtz
sentencje Tim Holtz
 maska Tim Holtz

NARZĘDZIA:
szklana mata Tim Holtz
nozyczki
Klej Tacky Glue


pozdrawiam serdecznie,



Brak komentarzy: