7 maja 2020

CZEKOLADOWNIK



Cześć...
dziś zaprezentuje Wam czekoladownik. Już niedługo zbliża się koniec roku szkolnego, dlatego w podziękowaniu dla nauczyciela powstało to pudełeczko na czekoladę.


Bazę czekoladownika wykonałam z papieru kraftowego o gramaturze 300g. Do jego oklejenia użyłam papierów z fantastycznej kolekcji Graphic 45 - Floral Shoppe a dokładniej z dwóch arkuszy papieru Midnight Medley i Burgundy Blossoms.






 
Do potuszowania brzegów kartek użyłam tuszu  Distress Oxides Walnut Stain.
Brokatowe litery to farba brokatowa Farba Brokatowa Galaxy Glitter nałożona przez maskę Tim Holtz Mini Stencil Set 6. 



Zanim wszystko przykleiłam użyłam granatowej tasiemki, by móc związać czekoladownik. 
Pierwszy papier przykleiłam do bazy klejem, każdą kolejną warstwę podklejałam tekturką bądź kosteczkami dystansowymi. Kwiaty przykleiłam klejem na gorąco, a kryształki ozdobiłam dookoła barwionym żwirem, który przymocowałam za pomocą Crackle Accent.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
NARZĘDZIA:
DODATKI:
KLEJENIE:


Pozdrawiam Ola


1 komentarz:

artiza pisze...

Smakowity projekt...