30 marca 2020

EXPLODING BOX Z SHAKEREM


Witajcie :)
Dziś przygotowałam dla Was exploding box z shakerem na wieczku.


Do stworzenia tego boksa wykorzystałam papiery Keisercraft z kolekcji Gipsy Rose, która urzekła mnie cudnymi wzorami. Wieczko boksa udekorowałam kwiatami w kolorze zieleni od 49 Market oraz kwiatami Prima.
Kwiatowa kompozycja otacza shaker boks, który wykonałam przy użyciu wykrojnika i przeznaczonej do tego plastikowej wypukłej szybki. Embossowany złotym pudrem napis z zestawu stempli od Keisercraft fajnie się wkomponował w całość.





Bardzo chciałam by ten boks był nieco inny niż zazwyczaj, więc w ruch poszły wyciski z masy oraz drewniane elementy, które po zabezpieczeniu białym gesso ozdobiłam mgiełkami Lindy's Stamp Gang.


Na jednym skrzydle kwiatową kompozycję przykleiłam na dystansie, by powstała kieszeń na prezent w postaci gotówki.


Z arkusza "Inspiring" wycięłam kilka kwiatowych kompozycji, zaś z arkusza Original wykorzystałam fragmenty zdań, które kojarzyły mi się z nową, wspólną drogą nowożeńców. By nieco rozświetlić kompozycje stworzone na skrzydłach boksa, wykorzystałam stemple kwiatów, które embossowałam złotym pudrem na kalce kreślarskiej.


W centrum boksa umieściłam tekturkowy tort, okleiłam go papierami na które przykleiłam bawełnianą, marszczoną koronkę. 




Mam nadzieję, że boks się Wam spodobał, bo poniżej przygotowałam dla Was kurs na jego wykonanie w trochę przyspieszonej wersji :)



WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIER
Papiery
Gypsy Rose: Inspiring  
Papiery
Gypsy Rose: Free Spirit 
Papiery
Gypsy Rose: Quirky 

DODATKI  

Stemple Keisercraft Wendering Ivy
Elementy drewniane Keisercraft Leady Like
Tasiemka Vintage Wrinkled Burgundy
Kwiaty papierowe Prima Marketing Christmas in the Country
Kwiaty papierowe 49 Market Botanical Potpourri Bottle Green

MEDIA
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Dark Chocolate Truffle
Mgiełka Lindy's Stamp Gang Starburst Cape Cod Coral





Brak komentarzy: