16 marca 2020

MEDIOWY ALBUM - VIDEO Z PREZENTACJĄ


Hej, hej! Trochę to trwało zanim skończyłam ten projekt, ale jestem bardzo zadowolona z efektu, którego do końca się nie spodziewałam. Nie planowałam tworzenia mediowego albumu, ale wyszło jak zwykle... Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz filmu z prezentacją tej pracy.

Cały album tworzyłam od podstaw z tektury i czarnego bloku technicznego. Ozdobiłam go pięknymi papierami Kaisercraft z kolekcji Grand Bazaar oraz dodatkami z innych. 






Do ozdobienia okładki wykorzystałam mnóstwo metalowych elementów od Tima Holtza oraz papierowe drzwi i tekturkę. W tle pojawiły się wzór z maski TH, stemplowanie oraz mieniące się kolory mgiełek Lindy's Stamp Gang.








WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Grand Bazaar
- cała kolekcja papierów


MEDIA:
gesso białe 13arts
mgiełka Lindy's Stamp Gang Mssion Bells Brown
mgiełka Lindy's Stamp Gang Afternoon Delight Denim


INNE:
stempel Kaisercraft
stalówki Tim Holtz
metalowe napisy Tim Holtz
metalowe kółka Tim Holtz
plakietki z liczbami Tim Holtz
set 8 maski Tim Holtz
nozyczki
Klej Tacky Glue



pozdrawiam serdecznie,



Brak komentarzy: