12 marca 2020

DT 2020

Dziś nadszedł wyczekiwany przez nas dzień, a mianowicie - przedstawimy wam nasz nowy zespół DT. 
Zanim to nastąpi, chcielibyśmy serdecznie podziękować za wspaniałe projekty i współpracę dziewczynom: Dagmarze Kos, Marbelli oraz Malwinie. 

A teraz poznajcie nowy zespół projektantek, które będą dzieliły się z Wami swoimi projektami przez najbliższy rok!


Abyście mogli lepiej poznać nowy zespół, poniżej kilka słów o każdej z projektantek oraz linki do miejsc w sieci, gdzie pokazują swoją twórczość.



Zostają z nami dwie osoby, czyli szfowa DT Alicja oraz Ula.





 I oczywiście pojawiło się u nas kilka nowych twarzy, które większość z was  na pewno dobrze zna :)

Marlena znana z bloga Scrap-Artki:
O sobie mogę napisać: rozważna i romantyczna, pragmatyczna z głową w chmurach ;) Rękodziełem zajmuje się od zawsze, scrapbookingiem szeroko pojętym zajmuję się od 2015 roku. Uwielbiam tworzyć boksy, albumy i szkatułki.




Ola z bloga Papierowa Migotka: 
Szalona z duszą romantyczki ... Scrapbookingiem zajmuje się od 2010r. Uwielbiam wszystko co kojarzy się z morzem...



Iwona, znana wszystkim jako Reniferove: 
Mixed media towarzyszą mi od 3 lat i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
To moja pasja, ucieczka od świata, od problemów, od natłoku myśli. W świecie kolorów i tekstur nie ma żadnych ograniczeń, nic nie jest niemożliwie. Wystarczy uwierzyć w siebie i zaufać swojej wyobraźni, ona wie najlepiej.





 Magda, czyli Quaterliszka:
Mam na imię Magda. Moja przygoda z tworzeniem zaczęła się 3 lata temu. Szukałam oddechu od pracy i znalazłam scrapbooking 😊 Zaczęłam od tworzenia kartek, potem na długo zafascynowały mnie albumy. Aż odkryłam, że moje serce najszybciej bije przy mixed mediach. Oczywiście zaraz po moim mężu i synku 😅



Zachęcamy do odwiedzenia i zapoznania się z fantastycznymi pracami dziewczyn, a już od jutra świeże pomysły, tutoriale, niespodzianki i nowe inspiracje!

pozdrawiamy,
Zespół Craft4You.

Brak komentarzy: