21 marca 2020

MORSKI TAG




Witajcie....
Tym właśnie morskim akcentem ... moim ulubionym... chciałabym się z Wami serdecznie przywitać. Zapraszam Was do mojej nowej przygody z Craft4You.

Do zrobienia taga użyłam papierów z kolekcji Unchartered Waters. Zawierają one cudowny zestaw naklejek, które użyłam w pracy. Jako arkusz bazowy użyłam papier z motywem muszli. nakleiłam go na wyciętą bazę z białego grubego arkusza.  Na tagu nie mogło zabraknąć pięknych stempli Kaisercraf, które odbiłam na białej kartce, a następnie wycięłam precyzyjnymi nożyczkami. Motyw na bazie tagu to użycie maski Tiny Triangle i białego gesso. Na koniec dodałam trochę mikrogranulek, brokatu i wszystko skropiłam mgiełką Starburst Time Travel Teal. Do kokardy użyłam sznurka i tasiemki Chevron Stripes Navy










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

NARZĘDZIA:



MEDIA:

KLEJENIE:

Serdecznie pozdrawiam




2 komentarze:

artiza pisze...

Przepiękny tag! Dzięki Tobie zatęskniłam za morzem!

Aleksandra Migut pisze...

Dziękuję bardzo Iza..