26 marca 2020

LAYOUT Z LIŚCIEM MONSTERY



Zapraszam was do obejrzenia kolejnego layoutu, który wykonałam jako mediową inspirację. Chciałam stworzyć coś innego, więc pomyślałam o wykorzystaniu wybranego papieru nie jako zwykłą bazę, ale wycięcie z niego dużego liścia monstery i naklejenie go na biały fakturowany arkusz.
Papier, z którego skorzystałam to Kaisercraft, piękna roślinna kolekcja Lilly and Moss. Po zagessowaniu, wybrałam pasujące do zdjęcia pigmenty i mgiełkę Lindy's Stamp Gang i stworzyłam ciekawy akwarelowy efekt.









WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Lily and Moss
- Ombre

MEDIA:
Crackle Accent Ranger
mgiełka Lindy's Stamp Gang Tiffany Lou Blue
magicals Lindy's Stamp Gang Mad Hatter

INNE:
pędzle
stempel Kaisercraft
nozyczki
Klej Tacky Glue


Brak komentarzy: