19 marca 2020

ALBUM THE BEST MEMORIES


Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z kolekcją od Kasiercraft Lady Like prezentując album w okrągłym pudełku. Jeśli jesteście ciekawi pracy to zapraszam dalej!


Bazę mojego albumu stanowi arkusz papieru Gertrude. Delores to z kolei papier, który wykorzystałam na  wieczko. Bogatą kompozycję, nie tylko kwiatową, uzyskałam dzięki elementom Die-Cut Lady Like. Wykorzystałam również stalówkę Idea- Ology Pen Nibs. Karty albumu, oczywiście okrągłe z wykorzystaniem papieru Gertrude oraz Elsie ozdobiłam delikatnie stemplami od Kaisercraft Script oraz Tiny Dot








Na koniec króciutki filmik :)


WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja papierów Kasiercraft Lady Like
Delores
Gertrude
Elsie

MEDIA I KLEJENIE
Klej Aleenes Quick Dry Tacky Glue 236ml
Tusz Distress Oxide Walnut Stain
Tusz Archival Jet Black

DODATKI I NARZĘDZIA
Die-Cut Lady Like
Idea- Ology stalówki Pen Nibs
Stempel Kaisercraft Tiny Dot
Stempel Kaisercraft Script
Tasiemka Sheer with Satin Champagne
Nożyczki precyzyjne 4 calowe

Brak komentarzy: