13 marca 2020

DEKORACYJNA SZKATUŁKA NA POWITANIE


Witajcie :)

Bardo się cieszę, że przez najbliższy rok będę Was inspirować tu na blogu sklepu Craft4You. To dla mnie wielkie wyróżnienie i mam nadzieję, że nie zawiodę Waszych oczekiwań.


Dziś w ramach mojej pierwszej inspiracji przygotowałam dla Was pudełko/szkatułkę na drobiazgi. Lubię takie projekty, bo sprawiają mi radość tworzenia, są piękną dekoracją i sprawdzą się jako prezent oraz są po prostu praktyczne ;) 
Ozdabiając to pudełko postawiłam na żywe wiosenno-letnie kolory papierów Graphic45 z kolekcji Floral Shoppe, by przywołać trochę słońca, które bawi się z nami w kotka i myszkę.
Na wieczku pudełka stworzyłam kompozycję z kwiatów Prima Marketing.
Kompozycje wzbogaciłam o drewniane elementy Keisercraft  Lady Like oraz stemple Wendering Ivy embossowane złotym pudrem na kalce kreślarskiej.
Brzegi pudełka oraz załamania w środku okleiłam vintage'ową tasiemką. W ruch poszedł też papier ścierny by nieco postarzeć papier na rogach i brzegach.

Mam nadzieję, że dzisiejsza inspiracja rozgrzeje Was, zachwyci i zachęci do wykonania własnej. 















WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIER
Kolekcja Graphic45 Flora Shappe

DODATKI  

Stemple Keisercraft Wendering Ivy
Elementy drewniane Keisercraft Leady Like
Tasiemka Vintage Wrinkled Olive 
Tasiemka Vintage Wrinkled Burgundy
Kwiaty papierowy Prima Marketing Christmas in the Country

BAZY 
Zestaw 3 pudełek Hexago

Brak komentarzy: