6 grudnia 2021

ALBUM Z ZESTAWU CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA - VIDEO TUTORIAL

 


Witam serdecznie w ten magiczny, przedświąteczny czas. Przygotowałam na dzisiaj album na każdy dzień grudnia. Jest to tzn. grudniownik, czyli album na zapiski i pamiątki z przygotowań do Świąt. Zapraszam.

Na kanale YT Craft4You znajduje się tutorial, w którym krok po kroku pokazuję, jak taki album zrobić od podstaw. Zachęcam do oglądania, komentowania, subskrybowania i wspólnego tworzenia.


Z zestawu Coraz Bliżej Święta zrobiłam już śnieżny album na bazie Mintay w kształcie domku. Zostało mi jeszcze kilka arkuszy, więc postanowiłam zrobić kolejny album. Dodałam również papiery z kolekcji Time of Wonders Mintay Papers.



W albumach uwielbiam kieszonki, są pojemne, zmieszczą zdjęcia, tagi, notatki, a nawet jakieś płaskie pamiątki. Co więcej, spełniają również funkcję dekoracyjną.




Grudniownik to piękna pamiątka, która pozostanie z nami na dłużej i będzie przypominać piękne chwile przygotowań do Świąt. Serdecznie zachęcam do zrobienia takiego albumu.

Wiele pomocnych produktów do stworzenia grudniownika znalazłam w sklepie:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.




Brak komentarzy: