20 grudnia 2021

ŚWIĄTECZNA ZAWIESZKA NA CHOINKĘ + TUTORIAL


 

Witajcie...

    Dziś przychodzę do Was świątecznie i brokatowo. Chciałam Wam zaprezentować zawieszkę na choinkę. 


     Zawieszkę zrobiłam z dwóch okręgów wyciętych z tekturki, które następnie owinęłam sznurkiem, a potem skleiłam ze sobą po środku dając kółko z przeźroczystej foli (tu użyłam okładki do bindowania). W środek wkleiłam również sznureczek do zawieszania ozdoby.

    Tekturki z kolekcji Mintay Chippies zestaw dekorów Świąteczny pokryłam embosingiem w kolorze złota aby nadać im świątecznego blasku. Wkleiłam je na przeźroczystą folię w środek kółka z obu stron. Następnie użyłam stempli ze Stamperii Winter Tales. Wybrane, odbite elementy pomalowałam farbkami i wycięłam, a następnie użyłam ich jako ozdoby u góry kompozycji. do całości dodałam kokardki z wstążek Old Fashion Ribbons, perełek i oczywiście brokatu.

Poniżej znajdziecie tutorial do tej zawieszki i zdjęcia:















użyłam:









Serdecznie pozdrawiam

i życzę wesołych świąt

Ola




Brak komentarzy: