11 grudnia 2021

PUDEŁKO Z ZESTAWU ŚWIĄTECZNEGO


 


Witajcie :)

Za oknem śnieg, w kalendarzu grudzień więc czas najwyższy na świąteczny projekt także ode mnie. Z zestawu "Coraz Bliżej Święta" postanowiłam przygotować pudełko z ośnieżoną kamieniczką, które może stanowić niebanalne opakowanie na prezent lub po prostu zimową dekorację.




Całość oklejona jest papierami z zestawu - wybrałam wzór pięknych jasnych desek oraz arkusz w świerkowe gałązki i czarno-białą kratkę, a także błękitny w śnieżynki - do okienek. Wieczko pomalowałam czarną farbą, następnie przetarłam na biało metodą "suchego pędzla".  Tekturkową kamieniczkę (jedna strona bazy albumowej od Mintay Papers) też częściowo ozdobiłam papierami, ale najważniejszą rolę gra tutaj pasta śniegowa, która nadaje całej pracy zimowego charakteru. Drzwiczki ozdobiłam odręcznie czarnym cienkopisem. 






Całość zdobi kompozycja ze sztucznych gałązek, listków i kwiatków - których w zestawie świątecznym znajdziecie naprawdę sporo. 

Dodatkowo pracę pochlapałam jeszcze białą farbą, aby dopełnić śnieżny efekt.




UŻYTE MATERIAŁY:






 
Pozdrawiam




 




Brak komentarzy: