15 grudnia 2021

ŚWIĄTECZNE KARTKOWANIE

 



    Dziś ponownie przychodzę do Was z kartkami bożonarodzeniowymi. Zachwyciła mnie kolekcja Mintay by Karola Witczak Time of Wonders, oraz zimowa kolekcja Stamperii Winter Tales. To właśnie z nich powstały moje kolejne kartki. 

    Na początku nie byłam przekonana do nowej zimowej kolekcji Mintay by Karola Witczak Time of Wonders, ale widać niesłusznie, gdyż teraz tworzy mi się z niej wspaniale. pomocne w tworzeniu wspaniałych kompozycji są dodatkowe wycinanki z tej kolekcji. Poniżej dwie karteczki stworzone z tych papierów. Dodatkowo między wycinanymi elementami znajduje się gaza oraz zimowe tekturki. 







    Drugą kolekcją, która skradła moje serce jest Winter Tales - Stamperii. To cudowna, zimowa kolekcja i również można dodatkowo dokupić do niej naklejki, tekturki i arkusze do wycinania. Dzięki nim karteczki wydają się bardziej bogate. Tu dodatkowo użyłam do jednej kartki koronki. 









        Użyłam:




Serdecznie pozdrawiam


Ola




Brak komentarzy: