9 grudnia 2021

WINTER TIME - ART JOURNAL


Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam zimowy wpis do ArtJournala 
Zapraszam dalej!
Dzisiejszą pracą chciałabym Was zachęcić do własnych sił by pobawić się mediami. Myślę iż najlepszą metodą jest właśnie ArtJournal.
W pierwszej kolejności strony albumu, które były czarne pokryłam białym gesso. Następnie przez maskę nałożyłam gel medium. Czas na kolor - ja wykorzystałam niebieską farbę. Po wyschnięciu całości wydobyłam gwiazdki dzięki gesso i srebrnej paście.
Na jednej stronie wpisu wykorzystałam metalowe serduszko, które znajdziecie w świątecznym zestawie. Druga strona wpisu to kobieta z zestawu dolls Idea-Ology. Napis to litery nadrukowane na foli i przyklejone do foli :) . Dzięki przezroczystemu kleju udało uzyskać się delikatny efekt spękań. Folię delikatnie pokryłam białym gesso.





Wykorzystałam





 

Brak komentarzy: