21 grudnia 2021

GOŚCINNA INSPIRACJA: ANNA DUB - MEDIOWY LAYOUT

 

Zapraszamy na gościnną inspirację od Ani Dub - zwyciężczyni jednego z wyzwań :)



Kilka słów od naszego gościa: 







Przy pomocy maski i gesso nałożyłam wzór bombek i ornamentów. W niektórych miejscach przykleiłam papier scrapowy. Suchym pędzlem przetarłam całość gessem, by zatrzeć granice. Następnie przykleiłam małe elementy hdf i wyciski z masy super lekkiej,uprzednio zagruntowane. Całość spryskałam mgiełkami. Zdjęcie przykleiłam na papier scrapowy, pocieniowany tuszem,dokleiłam gwiazdkę anyżową i sztuczne gałązki. Żeby uzupełnić kompozycję dodałam mikrokulki, kulki 3D, brokat i sizal. Na koniec całość pobieliłam gesso. Mam nadzieję, że mój projekt wam się spodoba i zainspiruje.
Pozdrawiam Ania.

Użyte produkty :


Brak komentarzy: