18 grudnia 2021

PUDEŁKO Z ZESTAWU CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA

 

Na album, który pokazywałam w poprzednim wpisie, postanowiłam zrobić pasujące pudełko. Fantazyjne pudełko znajduje się z zestawie Coraz Bliżej Święta i ono jest dzisiaj w centrum uwagi. Zapraszam.

Zaczęłam od zagruntowania pudełka białym gesso i  nałożenia pasty strukturalnej przez szablon ze wzorem poinsecji. Następnie pokolorowałam całość różową farbą akrylową i czerwoną mgiełką Lindy's. Środki poinsecji rozjaśniłam i dodałam nieco złotych akcentów za pomocą pudru do embossingu.

Na obwódki wieczka i pudełka nałożyłam pastę śniegową i posypałam tłuczonym szkłem. Dzięki temu uzyskałam efekt błyszczącego śniegu. 

Na koniec ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów papierowych z kolekcji Time of Wonders Mintay Papers. Nieco brokatu w kleju dodało jeszcze więcej blasku i pudełko gotowe. 


 Świąteczne pudełko na album grudniownik przygotowałam z następujących produktów ze sklepu:

 

Pozdrawiam serdecznie życząc Wesołych Świąt. Widzimy się po Nowym Roku. Do zobaczenia,



Brak komentarzy: