30 grudnia 2021

ZIMOWY TAG





Witajcie.

Święta minęły w tempie błyskawicznym (przynajmniej ja mam takie wrażenie), ale zima trwa w najlepsze, więc to nie koniec zimowych projektów. Dzisiaj jako inspirację mam dla Was śnieżny tag z pięknym jelonkiem.





Od razu gdy zobaczyłam ten świąteczny zestaw gotowych do użycia elementów Stamperii, wiedziałam, że użyję tego zwierzaka. Ale zacznę od początku...
Tekturkową bazę (tag) pomalowałam białym gesso (Renesans), a następnie nałożyłam pastę strukturalną (Renesans) przez maskę z wzorem drobnych plamek, co daje wrażenie padającego śniegu.
Ze wstążki (która została mi z wakacyjnego zestawu produktów) zrobiłam falbankę, a z bawełnianego sznurka chwost i przymocowałam do bazy. 





Następnie od dołu nałożyłam dość obficie pastę zwiększającą objętość i jeszcze przed jej wyschnięciem dodałam gotowe elementy ozdobne od Stamperii oraz wycięty z arkusza od Mintay Papers zegar. Wszystko umocowałam za pomocą żelu Haevy Body. Dodatkowo użyłam malutkich, błyszczących koralików, które znalazłam w swoich zbiorach.








WYKORZYSTANE MATERIAŁY:











Pozdrawiam




Brak komentarzy: