2 września 2021

ŚNIEŻNY ALBUM Z ZESTAWU CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA


Idą Święta... W scrapowym świecie czas płynie inaczej, być może za oknem jeszcze słońce i pogoda, ale jeśli pojawiają się świąteczne produkty, do których ręce się palą, oczy się śmieją, a serce cieszy, to nie ma rady, trzeba robić i już. A cóż takiego mnie zauroczyło, że już wkroczyłam w klimat bożonarodzeniowy? Otóż najnowszy zestaw Coraz bliżej Święta, z którego powstał zaśnieżony album. 


W skład zestawu wchodzi tak dużo elementów, że wystarczy mi na jeszcze kilka projektów. Zrobiłam na razie album na zdjęcia na bazie domek od Mintay Papers. Bardzo chciałam, żeby projekt wyglądał na mroźny, zimowy i obsypany śniegiem. Efekt osiągnęłam chlapaniami oraz używając białego gesso, które naniosłam gąbeczką na krawędzie stron i papierów.

Proces tworzenia nagrałam i już można obejrzeć film na kanale YouTube sklepu Craft4You. Serdecznie zachęcam do subskrybowania, lajkowania i komentowania. 


Na koniec prezentuję galerię zdjęć, na których widać, jak album wygląda się w środku. Każda strona zawiera co najmniej jedną kieszonkę, matę na zdjęcie oraz tag. Jeszcze dodam, że kolekcja papierów od BoBunny, którą otrzymujemy w zestawie, to klasyka świąt, piękne wzornictwo i kolory. Bardzo przyjemnie mi się z nią pracowało. 









Śnieżny album powstał z następujących produktów ze sklepu:

  



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Magda Kam






Brak komentarzy: