10 stycznia 2014

Wyzwanie#40 wg Funii

 Nasze najnowsze wyzwanie dotyczy Dnia Babci i Dziadka. Ukochani przez Nas powinni dostawać niesamowite prezenty. Pamiętam jak moja babcia co roku na choince wieszała nasze koślawe ozdoby i się cieszyła. :)  Dlatego myślę że ręcznie robione przedmioty mają duże znaczenie dla Naszych bliskich. Ja zrobiłam karteczkę bardzo bogatą i grubaśną, wesolutką. Bardzo kolorowa ze stonowanymi żółtymi kwiatami. 


 W centralnym miejscu jest przestrzenne serduszko. Składa się z kilku serduszek zgiętych i sklejonych ze sobą.


 Dodatkowo przyozdobiłam je kokardką z Dratwa Naturalnej.


Niesamowita róża z zestawu Honey Paper Blooms spsikana Mgiełka Dylussion w kolorze białym. 
Dało to fantastyczny efekt do tego brzegi posmarowałam klejem i opruszyłam delikatnym brokatem.



Dużo kwiatów wyciętych wykrojnikiem MemoryBoxFabulous Phlox.
Brzegi kwiatów potuszowałam Tuszuem Distress Walnut Stain. 
Środeczki to kropki z Pereł w płyni i delikatnie opruszonych brokatem. 
 

 

Ciekawa jestem Waszych niespodzianek dla Babć i Dziadków. 
Zapraszam zatem do Naszej zabawy.


http://craft4youpl.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-40.html
 Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: