9 stycznia 2014

Wyzwanie#40 wg Ani





Wielkimi krokami zbliżają się dzień babci i dziadka. Zachęcamy do przygotowania podarunku dla nich w ramach zabawy z naszym wyzwaniem z tej okazji.

 Świat idzie na przód i zmienia oblicze prawie każdej rodziny. Kiedyś dziadkowie mieli wnuki pod ręką. Teraz często dzielą ich dziesiątki jak nie setki i tysiące kilometrów. Dlatego moją inspiracją jest drobiazg dla dziadków przeznaczony na przechowywanie wspomnień - pudełko na zdjęcia wnuków.

 
Pudełko wykonałam na bazie przepięknej kolekcji On this day Kaisercrafta. Górę pudełka obkleiłam papierem Ceremony, wykorzystując obie jego strony.


Na bokach umieściłam dodatkowo bordery wycięte za pomocą dziurkacza Doily Lace z papieru Bouquet.


Główną ozdobą pudełka jest kompozycja kwiatowa, w której użyłam między innymi przepięknych kwiatów Kaisercraft w kolorach Sage  i Dusty Pink. Kompozycję uzupełniłam ćwiekami z perłami w kolorze Latte, gałązkami świerkowymi i białymi perełkami w płynie.



Obok kwiatów umieściłam kolorowe kartony pochodzące z zestawu Die-cut On this Day. Na jednym z nich, odbiłam napis Babci Dziadkowi. Obok kartoników umieściłam borderek wycięty z papieru Proposal. W całości kompozycji użyłam jeszcze borderu i motylka, pochodzących z zestawu naklejek On this Day.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: